کتاب ایده عالی مستدام

اثر چیپ هیث -دن هیث از انتشارات آریانا قلم - مترجم: سید رامین هاشمی -مجتبی اسدی-بهترین کتاب های روانشناسی

این کتاب ترجمه یکی از پرفروش ترین کتابهای دنیای کسب وکار به نام Made TO Stick نوشته براردان هث می باشد. شما در هر موقعیتی که باشید حرف ها و ایده ها، محصولاتی دارید که می خواهید که به اثر گذارترین شیوه آن ها را طرح کنید. این کتاب شما با 6 کلید طلایی برای عالی و مستدام کردن ایده هایتان آشنا می شوید.


این کتاب سرشار از مثال‌های گوناگون از مشاغل و افراد گوناگون می‌باشد و همین ویژگی باعث شده است که طیف گسترده‌ی از مخاطبان را شامل شود و محدود به گروه، تخصص و سازمان خاصی نباشد.
در ارتباط با عنوان کتاب لازم به ذکر است از همان روزهای آغازین ترجمه این کتاب، انتخاب نام مناسب برای آن یکی از چالش‌های ذهنی ما بود ترجمه کلمه به کلمه عنوان آن چندان مناسب نبود و از طرفی آموزه‌های کتاب به ما تاکید می‌کرد عنوانی را انتخاب کنیم که غیرمنتظره، ساده و به یادماندنی باشد. نام‌های بسیاری پیشنهاد شد و در نهایت «ایده عالی مستدام» نامی شایسته‌تر دیدیم و آن را برگزیدیم.


خرید کتاب ایده عالی مستدام
جستجوی کتاب ایده عالی مستدام در گودریدز

معرفی کتاب ایده عالی مستدام از نگاه کاربران
این کتاب عالی است. به نظرم به تمام معنا مطالعه آن برای همه نیاز است. نه تنها شما را در جایگاه شغلی و اجتماعی قدرتمند می کنه بلکه بهتون کمک می کنه تا بسیاری از باورها، رویدادها و ایده هایی رو که در محیط اطرافمون باهاش مواجه می شیم رو بتونیم به درستی تحلیل کنیم و بشناسیم.
خوندن این کتاب رو به همه توصیه می کنم.
ترجمه عالی این کتاب در کنار چاپ بسیار با کیفیت خوندن این کتاب رو لذت بخش تر کرده.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های زیادی در زمینه اثربخشی محتوا خوندم و اینکه چطور محتوایی ارایه کنیم که ماندگار و تاثیر گذار باشد، اما برای من ایده عالی مستدام کتابی متفاوت و خاص بود که با مثال های متعدد و شیوه ای آسان این موضوع را شرح داده است...

محتواهایی که کار زیادی برده است، اما به درستی ارایه نمی شوند، اساتید دانشگاهی که سرشار از دانش هستند، اما نمیتوانند ارایه کنند و خیلی مثال های دیگه ای که لزوم مطالعه این کتاب و استفاده از تکنیک های آنرا نشان میدهد .

مشاهده لینک اصلی
من به این کتاب به شکل پیچیده ای آمده ام. این تقریبا به من توصیه شد در مورد نوعی از راه ریچارد، دوست GoodReads، زمانی که او به بررسی برخی از Blink توسط شخص دیگری در GoodReads اشاره کرد که برخی از متخصص در این زمینه (اگر چه، من باید IA هنوز کاملا مطمئن نیستم که کدام زمینه باشد). کارشناس معتقد Gladwell کمی ساده بود. از کتابهای Gladwellâ € ™ ثانیه بسیار لذت بردم و بنابراین علاقه مند شدم ببینم چه چیزی باعث شده آنها به نظر می رسند که به کسی \"در زمینه\" و چه کتابی توصیه می شود که خیلی ساده نیست. من متعجب شدم، زمانی که این یکی با ستایش از Gladwell's Tipping Point آغاز شد. این یک کتاب بسیار جالب است. بدون شک این کتاب بسیار مفید خواهد بود اگر شما یک معلم یا یک روزنامه نگار هستید - این نشان می دهد که چگونه داستان ها بهتر از لیست های حقایق و آمار است و نشان می دهد چگونه پیام خود را در مورد نمونه های خاصی که مستقیما مربوط به نیاز هستند را نشان می دهد از مخاطبان شما می خواهد مخاطبان خود را بیشتر علاقه مند به آنچه که شما باید بگویید. این همه به نظر می رسد بیش از حد آشنا و بیش از حد ساده است - اما در واقع، این کتاب فوق العاده خوب در تنفس زندگی جدید در این Cliché نزدیک است. مشکل این است که همه چیزهایی مثل KISS را می فهمند (نگه داشتن آن ساده احمقانه)، اما هیچ کس هرگز از این توصیه ها ناراحت نمی شود، عمدتا به این دلیل که به عنوان مشاور انتزاعی (بعضی از idiot که در مورد اصل KISS صحبت می کنند) که برای ساختن درس درس طراحی شده است. بسیاری از داستان های این کتاب، من قبل از این، در واقع بسیاری از داستان های این کتاب را از هر کتابی از گلدولا شنیده ام، اما به آنها گفته نشده است شما را شگفت زده می کند، که به نظر می رسد هدیه Gladwell است حتی زمانی که من با او موافق نیستم، بلکه به منظور آموزش، کارهای هوشمندانه که در کتاب انجام می دهند، استفاده از داستان های بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی که قصد دارند پیام خود را در مورد داستان های نه تنها در مورد افراد پولدار بدانند و نیز این که سازمان ها در جذب توجه مخاطبان بالقوه خود بوده اند. نکته ای که بارها و بارها ساخته شده است این است که واقعا هیچ ارتباطی با خلاقیت ندارد، این است که بدانیم قوانینی که داستان خوبی دارند - یک داستان است که به روشن کردن پیام کلید شما هدایت می شود. این یکی دیگر از چیزهایی که در این کتاب آموخته ام - که باید یک پیام باشد نه سه، که اگر شما سه پیام اصلی داشته باشید هیچ کس هیچ یک از پیام های شما را به یاد نمی آورد. در ابتدای این کتاب نگرانی داشتم که ممکن است یک کتاب «خودآموز آمریکایی استاندارد» آمریکایی باشد چون آن بوی آن را داشت. اما خود را به خوبی بازخرید. توصیه این نوع مشاوره است که هرگز نباید هرگز درباره مزایای نگه داشتن پیام ساده و مستقیم سخن بگوید. این مسئله در مورد خم کردن پیام نیست، این است که در مورد ساختن پیام روشن است. و بین این دو تفاوت وجود دارد. به عنوان یک کتاب خوب خودآموزی، حتی یک لغت خنده دار وجود دارد که در این مورد SUCCES است: • ساده - هسته ای از هر ایده را پیدا کنید • Unexpected â € \"توجه مردم را با تعجب آنها بتن â €\" اطمینان حاصل کنید که یک ایده را می توان درک کرد و بعدا به یاد می آورد â € ¢ اعتبار â € â € ایده باور باور â € ¢ احساسات â € \"کمک به مردم به اهمیت یک ایده â € ¢ داستان ها â € \"توانایی مردم برای استفاده از یک ایده از طریق روایت اما کلمات اختصاری مبهم را می توان متاسفانه کم ارزش و این یکی به خوبی در ساختار کتاب و خلاصه پیام خوب کار می کرد. (نقاط دیتا را از اینجا پیدا کرده اید http://en.wikipedia.org/wiki/Made_to_...) این در واقع یک کتاب بسیار خوب و نوعی کتاب است که هرکسی که تمایل دارد نسبت به صحبت کردن با شرکتها صحبت کند باید مجبور به خواندن شود - پس مجبور شدید بخوانید بعد از اینکه آنها به مدت شش ماه به یک اردوگاه مجددا آموزش داده شدند. فکر می کنم که اوباما آن را ممنوع کرده است. اگر شما نگران هستید که شما می توانید ارائه های پاورپوینت درست مثل هر کس دیگر - و این ایده به شما خراشیده پایین ستون فقرات خود را - این کتاب برای شما است. به تازگی به تازگی خوش شانس، IA € رشته ای از کتاب های جذاب جالب پیدا کردید. Enjoyâ € |

مشاهده لینک اصلی
از وبلاگ من، thesunrising.comSummary: هنگامی که هر چیزی را بازاریابی کنید، اگر این پیام را به shtick: Simple، Unexpected، Concrete، Trusted، Emotional، Stories؛ بله، دوستان من، این جادوها را SUCCES می کند. اگر به نظر می رسد کار بیش از حد، این دو مفهوم نیز کار می کنند: رایگان، جنسیت (noooo، که در کتاب نیست، اما کار می کند به شما بگویم!) توصیه می شود؟ سی این یک سرگرم کننده سریع و سرگرم کننده است که از عبارات و نمونه های جالبی که پیام کتاب را به * بتن * (a-hem) تبدیل می کند پر می کند. اگر شما هرگز نخواهید که آن را انتخاب کنید، حداقل یک شكلی از شش اصل را بر روی وب سایت كتاب بخوانید. برای هر یك از شش اصل، یك لینك (یكی) را انتخاب كنید: پیام اصلی شما می خواهید مردم برای دور زدن با یک چیز که آنها باید بدانند / انجام دهید ... کلیدی takeaway ... essence of your pointâ € | singular (خوب، من باید متوقف شود). * غیرمنتظره - ایجاد علاقه و کنجکاوی با ضد بصیرت و یا استفاده از تعجب / تکنیک دیگر. اوه، و شما باید پولی به من بفرستید (ببینید که آن را «سوئیس» خوانده اید). * دقیق بودن - ایده ها را توضیح دهید - به لحاظ اقدامات انسانی، از لحاظ اطلاعات حسی؛ مردم در تصاویر فکر می کنند، بنابراین یک تصویر را نقاشی می کنند. به عنوان مثال، من در میز من در اتاقم نشسته بودم و این را روی لپ تاپ دل من تایپ کردم، آب خوردم و مرغ سبز سبز خوردم برنج. اگر شما آن را به انتهای این پست بسپارید، من شرط می بندم که شما چه چیزی را می خورید، اما شما تمام شش اصل را به خاطر نمی آورید. * اعتبار - تنها چیزی است که گفته می شود به دلیل کسی که می گوید؛ معنی دارد؟ اگر شما یک سخنگوی رسمی (اپرا) دریافت نکنید، به وضوح مشخص است؛ ایده های چسبنده باید اعتبار خود را حمل کنند. * احساسات - مردم را با توجه به احساساتی که در اطراف ایده شما قرار دارند، درک می کنند، و به خاطر داشته باشید که \"برای ما احساس می کنیم که برای افراد احساس می کنیم، نه برای انتزاع.\" شما خواندن این پست وبلاگ را خوشحال می کنید. (آیا شما احساس خوشحالی از این می دانید که، مادر؟) * داستان ها - ایده را با مفاهیم بگذارید و آن را به عنوان همراه با آن زمینه یاد می شود؛ گاهی اوقات همجنسگرایان در اینجا به خوبی کار می کنند زیرا این ایده را در یک داستان یا موضوع با افراد آشنا می دانند (به طور مشابه نیز به شما اجازه می دهد تا \"ساده\" و \"Concrete\" را بررسی کنید؛ مثلا \"وبلاگ\" Pinto of the blogosphereâ € می گوید بسیاری در مورد وبلاگ من و من، متاسفانه.) کلاهبرداری: * فکر می کنم در مورد آنچه که شما پاسخ به اگر شما مخاطبان مورد نظر (حس؟). در ابتدا این بدان معناست که درک فرایند ذهن / چشم انداز مخاطبان مورد نظر (توجه داشته باشید: این سخت است). سپس، پرسش هایی مطرح می شود که «آیا من متوجه خواهم شد؟»، آنچه را که نویسندگان با ذوق و شوخ طبعی به عنوان «دانش شناختی» ارجاع می دهند (ذهنی، اما درست) را از بین ببرید و از آنجا بروید. مخاطبان هدف چطور جهان را می بینند؟ چه چیزی برای آنها مهم است؟ (که برخی از سوالاتی را مطرح می کند که شما مردم هستند و چه چیزی برای شما مهم است؟) * ایده های جالبی / شکل / فرم جالب را بسازید. به نظر می رسد فوق العاده واضح است، اما واقعا در آن سخت است (فکر می کنم تمام تبلیغات دیوانه ای که این روزها را می بینید، اگر جالب باشد نمی توان آن را نادیده گرفت. زمان به یاد آوردن آگهی های تلنگر صریح دقیق به دلیل آنها crap). تماشای کنجکاوی مردم می تواند یک راه قدرتمند برای ایجاد چیزهای جالب باشد (حدس بزنید که کدام لباس بوکسورهای رنگی را می پوشند). * هنگامی که چیزی جادویی، تأکید بر مزایا، ویژگی ها نیست؛ مردم می خواهند بدانند که چه چیزی برای آنها (علاقه شخصی) یا چه چیزی ارائه می دهد، چیزی را که به آن اعتقاد دارند (هویت) پشتیبانی می کند. اگر شما می توانید هر دو ناخن، شما به عنوان یک برنده (این کل \"کارآفرینی\"، به عنوان مثال). * نتیجه نهایی کتاب. â € œ برای ایده به چوب، برای آن مفید و ماندگار، باید به مخاطبان: 1. توجه داشته باشید 2. درک و به یاد داشته باشید 3. موافقت / باور 4. مراقبت 5. قادر به عمل در آن € 6. فکر آزاد. یا جنسیت یا هر دوی اینها. ایکه، بدون نگاه کردن، شش اصل چیست؟ و چه چیزی خوردم؟ و چقدر پول من را می فرستی؟

مشاهده لینک اصلی
شاید این به این دلیل بود که این کتاب به شدت از منبع قابل اعتماد توصیه شده بود، اما بسیار ناامید شدم. این کتاب چرت زدن بیش از حد بود. فرض کنید که آزمون نهایی این است که آیا ایده های این کتاب در واقع، چسبیده است. کافی است بگویم که @ enjoyability @ در لیستی از آنچه که ایده را می سازد نیست. کاملا واضح است که نویسندگان در تلاشند تا به توصیه های خود پی ببرند. این به این دلیل است که کتاب تقریبا غیر قابل خواندن تکراری است که احتمالا یک بحث در برابر کتابهایی ارزشمند است. از سوی دیگر، اگر ایده های کتاب در کنار شما باقی بمانند، فرضیه شما این است که شما با جمجمه را با یک شیء پر از تکه تکه می کنید، بهترین راه برای ایجاد ایده هایی است که می تواند دقیق و قابل اثبات باشد. من اشتباه نکردم من می خواستم این کتاب را دوست داشته باشم. این فقط به عنوان یک کتاب درسی برای دانشجویان سال اول کالج بسیار خواندنی است که اغلب به سختی معده است. البته، این فقط می تواند یک مخاطب ناقص مخاطب باشد. اگر شما یک کلاهبردار تبلیغاتی شرکتی بی عیب و نقص هستید، این کتاب احتمالا درست خواهد بود تا کوچه شما. یا اگر دوره تدریس در مورد تبلیغات یا ارتباط تدریس می کنید، دانش آموزان ممکن است چیزی از آن بیرون آورند. اگر واقعا به آنچه که ایده ها می چسبد، چرا چیزی را کمی جدی تر انتخاب نکنید، شاید در مورد مدهایی. من پیشنهاد سوزان بلمورزMeme Machines @ یا ریچارد برودیVirus of Mind @. برای دانسته های فلسفی بیشتر، Dan Dennetts @ Darwins Idea Dangerous @ همچنین ممکن است بسیار سرگرم کننده باشد.

مشاهده لینک اصلی
کتاب بزرگ در مورد چگونگی ایجاد پیام اصلی که میخواهید به یاد بیاورید. چگونه می توان آن را فرموله کرد تا آن را در ذهن شنوندگان قرار دهد. ایده اصلی این است که: برای اینکه یک پیام چسبنده باشد، باید این 6 ویژگی را ترکیب کند: 1) ساده 2) غیر منتظره 3) قابل اعتماد 4) بتنی 5) عاطفی 6) StorySUCCES (بدون موفقیت املاء S) نویسندگان داستان های بسیار جذاب در مورد هر کدام از عوامل موفقیت خود را بگویید. من فکر می کنم این یک کتاب عالی برای مشاوران است. یکی از شغل های اصلی این است که ایده ها را بفروشیم، بنابراین این نکته است.

مشاهده لینک اصلی
به روز رسانی # 2: بله هنوز توصیه آن است من به روز رسانی # 1، در نیمه راه: پنج ستاره already.I می خواهم این کتاب را دو بار، حداقل بخوانید. این به طور مستقیم نحوه نوشتن، ارائه، فکر کردن، ایجاد و ایجاد چیزها را تغییر خواهد داد. من می دانم که باید تجربیات خود را ادامه دهم تا برقراری ارتباط من بیشتر به یاد ماندنی تر، معنی دار تر باشد و با بسیاری از تکنیک های شرح داده شده در اینجا بازی کنم. چندین نظر کلیدی که می خواهم در کار خودم آزمایش کنم: اگر شما از کسی خواسته بود که سه چیز را به خاطر بسپارد، از آنها خواسته بودید که هیچ چیز را به خاطر نیاورید. من باید پیام ها را به یک عنصر کلیدی ساده کنم. (من از این هنگام نوشتن دستورالعمل های صدای و آمپر برای مشتریان استفاده می کنم) از رمز و راز برای باز کردن شکاف دانش برای افراد استفاده کنید. اگر فردی کنجکاوی خود را فعال کرد، مردم را به پایان رساند، چرا که مردم به فیلم های حتی بدی پایان می دهند. آنها باید بدانند که چطور پایان می یابد. بنابراین، می توانید یک قطعه را با یک سؤال باز کنید؟ آیا شما می توانید یک سخنرانی را با پرسش از چگونگی یک شخص به یک مشکل خاص برسید؟ آیا شما می توانید با سرنخ های محتوا و آشکار سازگار شوید؟ نمونه هایی را مشخص کنید. از اشیاء فیزیکی و تظاهرات استفاده کنید. به هر حال، به جای نمایش پاورپوینت، یک قطعه هنری نصب فیزیکی ایجاد کنید. کمک به مردم برای تجربه، لمس کردن و دیدن ایده خود، آن را UNabstract، به آن را به یاد ماندنی است. یک داستان شگفت انگیز از HP جادویی دیزنی با ایجاد یک موزه پاپ آپ برای دستیابی به موفقیت در نمایشگاه تکنولوژی HP در یک پارک دیزنی - INSTEAD ایجاد یک پاورپوین ارائه شده است. کاهش اهداف به اظهارات ساده و بتنی. سونی میخواست یک رادیو قابل برنامه ریزی را به مدت طولانی قبل از اینکه رادیوها به اندازه جیبی بودند را ایجاد کنند و آنها در این کلمات گفتند. این انگیزه لژیون از مهندسین است. JFKs @ مرد در ماه به پایان دهه @ بیانیه (به جای @ برتر ما در فن آوری حمل و نقل از راه دور بیش از بلا-بله-بله @). برای از بین بردن شرکت های بزرگ، شما باید اشیاء خاص، اسم ها، مکان ها، زمان ها را ذکر کنید. افسانه های افسانه ای را فکر کنید: داستان های ساده، پیام های ساده، حیوانات پر ستاره ای که وظایف را انجام می دهند. آنها برای هزاره ها تحمل کرده اند؛ زیرا هیچ چیز از لحاظ دور و بر انتزاعی در مورد آنها وجود ندارد. آنچه من تا کنون آموخته ام: انتزاعی را کشتن. بتن را ببر یک پیام را انتخاب کنید نه چندین. من واقعا هیجان زده ام که خودم را به نوشتن / حضور / فکر می کنم بهتر از این تکنیک ها استفاده کنم. برای این که برای ایجاد انگیزه در تیم های داخلی، اجرای پروژه ها، تأثیر بر یک فرهنگ سازمانی، همه اینها مهارت هایی است که می خواهم در آن بهتری باشم، در اینجا بسیار ویژه ای وجود دارد. من در نیمه راه از کتاب؛ به زودی یک بروزرسانی پیش بینی کنید

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب ایده عالی مستدام


 کتاب م یا مارهای خیلی خطرناک
 کتاب روان شناسی تحولی در گستره زندگی
 کتاب جعبه ابزار تروما
 کتاب چرا دودل بودن آن قدرها هم بد نیست؟
 کتاب داعیه های هنر
 کتاب یافتن فضایی برای رهبری