برای دستیابی به موفقیت چطور باید فکر کنیم؟ «جان سی. مکسول» در کتاب «افراد موفق چطور فکر میکنند» به خوبی پاسخ این سوال را داده است. آقای مکسول در کتاب «افراد موفق چگونه فکر میکنند» تلاش زیادی میکند تا خواننده را متوجه اهمیت «درست فکر کردن» کند. در مقدمه این کتاب نویسنده با طرح سوالاتی ذهن مخاطب را به چالش میکشد: «چرا باید شیوه تفکرتان را تغییر دهید؟»، «چگونه بهتر فکر کنیم؟» و… و بعد به مواردی کلیدی درخصوص فکر کردن میپردازد؛ مثل اینکه چطور خود را در موقعیت مناسب برای فکر کردن قرار دهیم. در ادامه نویسنده تصویری از «یک متفکر خوب» را برای ما ترسیم میکند و به ویژگیهای چنین فردی اشاره میکند و بعد با یک آزمون ساده نقاط ضعف و قوت شخصیت ما را پیشبینی کرده و بر همین اساس پیشنهاد میکند که مطالعه کدامیک از این موضوعات برای ما مفیدتر است:
– تفکر کلنگر
– تفکر متمرکز
– تفکر خلاق
– تفکر واقعگرا
– تفکر استراتژیک
– تفکر امکانگرا
– تفکر عمیق
– تفکر عامیانه
– تفکر مشارکتی
– تفکر غیرخودخواهانه
– تفکر هدفگرا
هر کدام از این موضوعات یازدهگانه، در قالب فصلی جداگانه مورد بررسی قرار گرفتهاند. در هر فصل ویژگیهای هر یک از این مدلهای تفکر بیان شده و کارکردها و نتایج آنها به خوبی و با ذکر نمونه و مثال توضیح داده شده است.
یکی از نقاط قوت کتاب، تلاش موفق نویسنده برای درگیر کردن مخاطب با موضوع بحث است. در طی فصول کتاب مخاطب باید به سوالات زیادی درباره مباحث مطرح شده پاسخ دهد و به همین شیوه در پیشبرد بحث شریک شده و به خوبی مصادیق مطالب مطرح شده را در زندگی شخصی خود مییابد.
خرید کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند
جستجوی کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند در گودریدز
معرفی کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند از نگاه کاربران
مشاهده لینک اصلی
مشاهده لینک اصلی
مشاهده لینک اصلی
مشاهده لینک اصلی
مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند
– تفکر کلنگر
– تفکر متمرکز
– تفکر خلاق
– تفکر واقعگرا
– تفکر استراتژیک
– تفکر امکانگرا
– تفکر عمیق
– تفکر عامیانه
– تفکر مشارکتی
– تفکر غیرخودخواهانه
– تفکر هدفگرا
هر کدام از این موضوعات یازدهگانه، در قالب فصلی جداگانه مورد بررسی قرار گرفتهاند. در هر فصل ویژگیهای هر یک از این مدلهای تفکر بیان شده و کارکردها و نتایج آنها به خوبی و با ذکر نمونه و مثال توضیح داده شده است.
یکی از نقاط قوت کتاب، تلاش موفق نویسنده برای درگیر کردن مخاطب با موضوع بحث است. در طی فصول کتاب مخاطب باید به سوالات زیادی درباره مباحث مطرح شده پاسخ دهد و به همین شیوه در پیشبرد بحث شریک شده و به خوبی مصادیق مطالب مطرح شده را در زندگی شخصی خود مییابد.
خرید کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند
جستجوی کتاب افراد موفق چگونه فکر می کنند در گودریدز
مشاهده لینک اصلی
مشاهده لینک اصلی
مشاهده لینک اصلی
مشاهده لینک اصلی
مشاهده لینک اصلی