کتاب 22 قانون ابدی بازاریابی

اثر ال ریس از انتشارات سیته - مترجم: محمود حمید خانی-بهترین کتاب های روانشناسی

Two world-renowned marketing consultants and bestselling authors present the definitive rules of marketing.

Author Biography: Al Ries is perhaps the worlds best-known marketing strategist. He is the coauthor of such international bestsellers as The 22 Immutable Laws of Branding and Positioning: The Battle for Your Mind and the author of Focus: The Future of Your Company Depends on It. His daughter Laura Ries is a graduate of Northwestern University and a partner in their marketing strategy firm, Ries & Ries in Roswell, Georgia. She is the coauthor of The 22 Immutable Laws of Branding. Together they speak and consult with major companies around the globe.

باور عمومی مدیران بر این است که یک برنامه‌ی بازاریابی که خوب طراحی و اجرا شده است، حتماً جواب می‌دهد؛ اما در دنیای تجارت امروز لزوماً اینطور نیست. امروزه شرکتی که اشتباه می‌کند، به سرعت از دور خارج میشود و رقبایش جای او را می‌گیرند.
برای پیروزی در بازار فشرده‌ی رقابت و پرهیز از اشتباه یک راه ساده وجود دارد و آن این است که بازاریابی اصول و قواعد غیرقابل انکاری دارد که باید از آنها استفاده کرد. نویسندگان این کتاب از تأثیرگذاران مباحث علمی و تخصصی در حوزه‌ی بازاریابی، برندینگ و جایگاه‌سازی هستند. کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی حاصل ۲۵ سال مطالعه‌ و تحقیق جک تروت و ال ریس درباره‌ی عوامل تأثیرگذار در بازاریابی است. آنها مطالب پیچیده‌ی بازاریابی را بسیار ساده و آسان و قابل‌ درک ارائه می‌دهند و با استفاده از مثال‌های فراوان، مباحث ارائه شده را در ذهن خوانندگان تثبیت می‌کنند و اعتقاد دارند که روشی نتیجه می‌دهد که هم‌خوانی کامل با قوانین بازاریابی داشته باشد و می‌گویند: «حال اگر جرئت دارید، با مسئولیت خودتان از آنها سرپیچی کنید!»




خرید کتاب 22 قانون ابدی بازاریابی
جستجوی کتاب 22 قانون ابدی بازاریابی در گودریدز

معرفی کتاب 22 قانون ابدی بازاریابی از نگاه کاربران
کتاب های مرتبط با - کتاب 22 قانون ابدی بازاریابی


 کتاب م یا مارهای خیلی خطرناک
 کتاب روان شناسی تحولی در گستره زندگی
 کتاب جعبه ابزار تروما
 کتاب چرا دودل بودن آن قدرها هم بد نیست؟
 کتاب داعیه های هنر
 کتاب یافتن فضایی برای رهبری